ماموریت، اهداف و ارزش های سازمانی:
ماموریت:

چشم انداز شرکت لیزینگ توسعه تعاون(سهامی خاص) در افق ۱۴۰۴ شرکتی چابک، پیشرو، نوآور ، حرفه ای و جزء 3 شرکت برتر لیزینگ در ايران، دارای خدمات متنوع و در سطحی فراگیر را ترسيم مي نمايد. بر همين اساس ماموريت اين شركت طبق اساسنامه عبارت است از خرید انواع کالا ، اموال منقول و غیر منقول و واگذاری آنها به متقاضیان در قالب عقود اجاره و یا فروش اقساطی براساس اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت كمك به تحریک تقاضا، تکمیل تعامل بین عرضه و تقاضا، اعطای هدفمند تسهیلات اعتباری در زمینه کالاهای سرمایه ای و مصرفی به آحاد مردم عزيز بخصوص بخش تعاون مي باشد.

اهداف:

شرکت لیزینگ توسعه تعاون(سهامی خاص)، با عزمی راسخ که منبعث از اعتقاد قلبی مدیران و كاركنان پرتلاش آن به ارائه خدماتی نوین و متمایز به مشتریان محترم می باشد، به پشتوانه حمایت های بی دریغ بانک توسعه تعاون، سرمایه های انسانی خبره، تجهیزات و امکانات فنی پیشرفته و به روز و . . . دستیابی به اهداف ذیل را در راس حرکت جهادگونه خود قرار داده است:

  1. افزايش رضايت مشتريان عزيز
  2. تضمین تداوم و توسعه سازمانی
  3. ارتقاء سطح رضایتمندی تمامی ذینفعان
  4. توسعه بازارها از طریق تنوع خدمات در بازارهای هدف در بخش های تعاونی و خصوصی
  5. افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از منابع با توجه به تحقق اهداف سازمانی
  6. ایجاد فضای مناسب شغلی به منظور رشد خلاقیت ها و مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در جهت اهداف سازمانی

به منظور بهره گیری حداکثری از موارد فوق، این شرکت ضمن طراحی، بازنگری و کنترلهای دوره ای فرآیندهای عملیاتی و اجرائی خود و به منظور دستیابی به حداکثر کارایی واثربخشی، می کوشد تا با التزام عملی به بهبود مستمر و فراگیر در کلیه امور، زمینه ی ارائه خدمات با کیفیت و مناسب شأن مشتریان، سهامداران و کلیه ذینفعان خویش را فراهم آورد، به همين دليل کلیه كاركنان در سطوح مختلف ضمن تجدید پیمان با مدیریت سازمان تمامي تلاش خويش را در جهت تحقق اهداف با به كارگيري اخلاق حرفه اي و رعايت استانداردهاي مربوط اعلام می نمایند.

ارزش های سازمانی:
  • کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان گرامي از طريق ارائه خدمات مناسب و پاسخگویی سریع و اثربخش به نیازهای آنان
  • وفاداري به تعهدات و حفظ حقوق مادي و معنوي مشتريان
  • نوآوری، دانش محوری و بهبود مستمر انواع روش ها مطابق با استانداردهای روز
  • پایبندی به اصول امانت داری، مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی
  • تلاش در جهت اعتلای نام شرکت و ارتقای جایگاه اجتماعی آن
  • ارتقای كيفيت داخلي از طريق افزايش سطح علمي، عملكردي و انگيزشي كاركنان